Nieuwe lokalen team eetherstel en team rehabilitatie

Na een grondige renovatie van meer dan een jaar, werd eind oktober 2018 een zo goed als nieuwe bovenbouw in gebruik genomen voor de afdeling eetherstel. De slaapkamers op de eerste en tweede verdieping werden volledig gestript en opnieuw opgebouwd. Zij zijn allen voorzien van een comfortabele badkamer met douche en wastafel. Twee slaapkamers zijn nu ook volledig rolstoeltoegankelijk en hebben een aangepaste badkamer. Een eigentijdse gemeenschappelijke toiletruimte werd voorzien op elke verdieping.  De afdeling kreeg ook een heel eigen dramalokaal op de eerste verdieping.

De collega’s van beschut wonen en de apotheek van Hestia, die tot nu toe in het gebouw aan de Liefdestraat 1 huisden, verhuisden eind 2018 naar de nieuwe lokalen op de site van de kliniek. Met een vergaderruimte, verschillende gesprekslokalen en twee ruime landschapskantoren voor de collega’s van begeleid wonen, zijn de medewerkers beter uitgerust voor de vele nieuwe uitdagingen in de vermaatschappelijkte zorg. Het team is voortaan bereikbaar in de Liefdestraat 14.